Computer_Laptop_ 728x90

Sömn är för dom dumma?

Ligger på soffan/sängen och försöker sova. Då börjar jag fundera: åh,det borde jag gjort..... det borde jag göra... men om jag gör såhär?.... klockan tickar vidare och några timmar senare när ja förflyttat mej mellan soffan och sängen ett antal gånger tycks jag ha lösningen på alla världsproblem som finns. Jag ställer klockan lite tidigare och känner nu är jag på G!! Jag tänker att när klockan ringer går jag upp och tar tag i allt jag borde göra plus lite till. En sådär 3 timmar senare så ringer klockan jag ställer om den sen snozar ända fram till det är panik att ta sej till jobbet. Jag lyfter upp ica påsarna under ögonen och beger mej till jobbet och jag har inte fått löst ett skit!!

Nu är frågan: varför kan jag inte komma på alla superduper idéer på dagen alternativt tidig kväll skriva ner dom och sedan sussa med tom hjärna hela natten? Istället för PLING!! Massa idéer! PLING! smarta lösningar!
Varför är jag bara jättesmart nattetid??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0